czwartek, 7 marca 2013

Mój Najmłodszy

Znów dawno mnie nie było, ale semestr ruszył pełną parą i ja się wzięłam za siebie; więcej czasu poświęcam dla siebie; mniej dla komputera. W sobotę wybieram się z "moimi" dziewczynami na Kurs samoobrony organizowany przez jedną ze szkół z okazji Dnia Kobiet. Bardzo miło że ktoś jeszcze pamięta o nas kobietach i sprawia nam takie niespodzianki ;)

Ale dziś nie o tym. Mój najmłodszy nazywa się Ninja. Dostałam go od koleżanki(tak jak Mojego Najstraszego). Zawsze chciałam mieć rudego kota.Więc kiedy tylko Ela przyszła z propozycja-natychmiast się zgodziłam.Od samego początku się w nim zakochałam. Przepadłam.

Teraz moje maleństwo ma już 9 miesięcy i rośnie jak na drożdzach.Ulubione zajęcie: spanie, jedzenie pająków i zabawa w zbożu.

Teraz najaktualniejsze zdjęcie z serii "Kobieto, ja chcę spać a Ty mi zdjęcia robisz...."

                                           KOCHAM KOCHAM KOCHAM


Teraz już wiecie że Dora jest Kocią Mamą :) Na przedstawienie czeka jeszcze
                                                                                  Moja Średnia i Mój Najstraszy.



                                   A Wy??Też macie bzika na punkcie swoich zwierzaków???



2 komentarze:

  1. w domu jedynego zwierzaka jakiego posiadam to rybka :D ale od małego miałam bzika na punkcie koni (do tej pory mam 6 książek o koniach), uwielbiam psy- szczególnie Husky, a z kotami to mam styczność u babci na wsi :) a i jeszcze od przedszkola uwielbiam Garfielda :P

    OdpowiedzUsuń
  2. To widzę Patka miłośniczka zwierząt z Ciebie :D A nie brakuje Ci psów i kotów babci na co dzień? Ja bym nie wytrzymała bez żadnego "namacalnego" :D zwierzaka ;)

    OdpowiedzUsuń