sobota, 11 maja 2013

Zużycie marcowo-kwietniowe

Witajcie,
wracam znów po dłuższej przerwie, małe górki na uczelni się pojawiły ale teren już się wyrównuje ;)
Dawno nie było u mnie recenzji kosmetycznej- tak oto przychodzę dziś ;)








ISANA, BODY CREME SHEABUTTER &KAKAO

Wspominałam Wam już kiedyś o nim, wielokrotnie smarowałam nim włosy, jednak po kolejnych aplikacjach zauważyłam że nie służy on moim włosom. Były spuszone, i takie "drętwe". Jednak jest to krem do ciała, nie do włosów i recenzja będzie pod tym kątem. Moja skóra nie wymaga smarowania go różnymi mazidłami po każdorazowej kąpieli, dlatego robię to od święta.Odważyłam się nawet posmarować nim twarz, kiedy była bardzo przesuszona-obawiałam się że mnie zapcha-nie zrobił tego, a buzia była gładka i dobrze nawilżona :)
  • bardzo dobrze nawilża
  • dobrze się wchłania
  • piękny zapach 
  • cena
 na minus jedynie za opakowanie, nieporęczne, źle się odkręca i zakręca
ogólnie 4,5/5


NIVEA, ANTI-PERSPIRANT STRESS PROTECT, 48 h

Skusiłam się na niego na promocji w Rossmanie, chyba za 7,99 zł. Widząc 48 h ochronę oczywiście potraktowałąm to z przymrużeniem oka, bo nie wierzę w takie cuda, higiena to podstawa.
Anty-perspirant spisał się dobrze:
  • ładny, delikatny zapach
  • dobrze chroni cały dzień, nie 2 dni ;)
  • delikatny, nie podrażnia
  • wygodne opakowanie
  • używam od 2 miesięcy-zużycie 2/3 całości-wydajny
ogólnie 4,5 /5 bo wciąż szukam swojego KWC ;)


ISANA, VERWÖHN DUSCHE , FEIGE& ORANGE
Również upolowany na promocji, 2,99 zł. Bardzo fajny żel, spełnia podstawowe wymogi wobec żelu, czyli:
  • dobrze się pieni
  • bardzo łądny zapach
  • dość gesty
  • nie wysusza skóry( nie wiem czy to zasługa tych malutkich perełek czy samego żelu)
  • wydajny- używam od 3 tygodni,  zużycie 4/5 całości
  • cena ;)
na minus jedynie opakowanie, a szczególnie zatyczka, bardzo słaba, bardzo łatwo ją uszkodzić



Czy wrócę do powyższych kosmetyków? Możliwe, jednak na razie będę szukać czegoś nowego, może znajdę jeszcze coś lepszego? ;)



2 komentarze:

  1. widzę mój ulubiony krem do ciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z niego bardzo zadowolona, ja chyba nie mam ulubionego kremu :P

      Usuń