sobota, 8 grudnia 2012

Kartki świąteczne

Hej :)
Jak wczoraj pisałam dziś o pisaniu kartek świątecznych.
 Wśród moich znajomych mogę policzyć na palcach tych, którzy wysyłają kartki świąteczne przyjaciołom, znajomym , rodzinie. Nie muszę Wam chyba pisać dlaczego, internet i smsy wyparły prawdziwą tradycję.
Dla mnie pisanie kartek, i ozdabianie kopert jest czymś bez czego nie wyobrażam sobie Świąt, nawet teraz kiedy od trzech lat studiuję, napisanie kartek do rodziny i przyjaciół jest nieodzownym punktem; a jedyna różnica-to inny stempel na kopercie.Tej pięknej tradycji nauczył mnie dziadek; pamiętam jak siadałam z Nim przy stole i podawałam mu kartki, jedna po drugiej, a On pisał życzenia prosto z serca, moja rola polegała na ozdabianiu kopert, jakaś gwiazdka, czy bałwanek zawsze musiał się pojawić w lewym dolnym rogu.
Mam wrażenie że pisząc życzenia, dla każdego inne, bo przecież każdy potrzebuje czegoś innego zbliżamy się do siebie mimo że czasami dzielą nas tysiące kilometrów....
Wam również życzę radości z pisania kartek do najbliższych.

                                          Zawsze wybieram tylko te, które nie mają życzeń.


               Niestety, nie jestem uzdolniona plastycznie, ale zawsze staram się "ożywić" białą kopertę klimatem nadchodzących Świąt


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz